فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

قند خون پایین

درمان قند خون پایین

 

درمان مناسب برای کاهش قند خون چیست؟ برای پاسخ به این سوال ، نخست باید بدانیم پایین آمدن قند خون یا افت قند خون چیست. انجمن دیابت آمریکا، هیپوگلیسمی (افت قند خون) به هر زمانی که قند خون شما از حد سالم پایین باشد اطلاق می شود. این امر می تواند برای هر فرد مبتلا به دیابت متفاوت باشد، اما به طور معمول به معنای قند خون کمتر از 70 میلی گرم در دسی لیتر است. علائمی که باید به آنها توجه شود شامل موارد زیر است:1-خستگی 2-افزایش اشتها 3-مبهم و نامشخص فکر کردن 4-تاری دید 5-عدم توانایی تمرکز 6-رنگ پریدگی صورت 7-تعریق.

به محض اینکه یکی از ایم علائم بروز پیدا کرد بسیار مهم است که به سرعت قند خون خود را چک کنید تا مشخص شود آیا دچار افت قند خون شده اید یا خیر، همچنین برخی از این علائم مشخصه سطح بالای قند خون یا افزایش قند خون است. علاوه براین، ممکن است هر زمان که دچار افت سریع قند خون شوید یکی از این علائم نمایان شود. به عنوان مثال اگر قند خون شما بالا باشد و انسولین مصرف کنید تا پایین بیاید احتمال می رود علائم مربوط به هیپوگلیسمی را همزمان با افت قند خون احساس کنید حتی اگر طبق تعریف پایین نباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی